ישראל פיגא וג'קי וייס משיקים את ניצני תקווה

ישראל פיגא וג'קי וייס מקדמים יוזמה חדשה בשם ניצני תקווה

היוזמה החדשה, של ישראל פיגא וג'קי וייס, נועדה להילחם בדעות אנטי ישראליות בקמפוסים באנגליה ובאירופה.

הכירו את "ניצני תקווה". יוזמה חדשה המקודמת על ידי איש העסקים ישראל פיגא ושותפו לרעיון ג'קי וייס. מטרתה להילחם בדעות אנטי-ישראליות בקרב סטודנטים באנגליה ובאירופה. ישראל פיגא וג'קי וייס הם אנשי עסקים ישראלים העומדים מאחורי ארגון 'ישראל בהסברה'. השניים יצאו בפעילות הסברה חסרת תקדים כחלק ממטרתם להשפיע על דעת הסטודנטים האנגלים בקמפוסים המרכזיים.

הפעילות מתרחשת ב-15 קמפוסים מובילים באנגליה ובאירופה. הוא כוללת מגוון פעילויות. אחת מהן היא יצירת מסה קריטית של סטודנטים פרו-ישראלים פעילים בקמפוס. אלה ייקבלו תמיכה והכשרה בהסברה ומלגות. כמו כן, תוכנן לארגן ימי ושבועות ישראל בקמפוס כחלק מהמיזם. זאת במטרה להעביר דעות והסברה ישראלית לסטודנטים.

ישראל פיגא וג'קי וייס הסברה ישראלית.

הפעילות תכלול גם בניית קשרים בין סטודנטים יהודים ולא יהודים בקמפוסים. בתכנית שתכלול אירועי גיבוש ופעילות משותפת. השניים מתכוונים להביא מידע הוגן ומאוזן המציג את הצדדים החיוביים של ישראל. זאת מניסיון שסטודנטים לא נחשפים אליו.

היוזמה קיבלה ביקורת מקרב ארגונים פרו-פלסטינים, שתקפו אותה כניסיון "בוטה" של ישראל לעולם האקדמיה וניסיון להטות את דעת הסטודנטים. פעילים פרו-פלסטינים בקמפוס אוקספורד טענו כי לא יתרשמו לישראל לרכוש את דעת הקהל וארגון JVP (יהודים בעד שלום) טען כי ישראל מנסה להשפיע על הסטודנטים באמצעות כסף.

עם כל זאת, פיגא ו-וייס מתעקשים להמשיך ולהרחיב את פעילות ההסברה הישראלית בקמפוסים ולחזק את תמיכת הסטודנטים בישראל. הם טוענים כי הסטודנטים רוצים לשמוע את "הצד השני של הסיפור" ומאמינים שהם יצליחו לשנות תפיסות כלפי ישראל בקרב דור העתיד באירופה.