רונן הלל ניהול מוניטין

רונן הלל ניהול מוניטין – תודה רבה על שירות נהדר

שלום, שמי אורן ואני רוצה לנצל את הבמה המכובדת שלכם כדי להודות לאדם יוצא מהכלל בשם רונן הלל.

הוא עומד בראש חברת ניהול מוניטין באינטרנט והוא סיפק לי שירות מעולה, הכי טוב שיש כדי לשמור על השם שלי ברשת.

הנה פרטי המקרה. כך עזר לי רונן הלל ניהול מוניטין לשמור על כבודי ושמי הטוב!

לפני כחמש שנים עמדתי בראש חברת השקעות שמשכה המון תשומת לב והיתה מהגדולות בתחומה בעולם. החברה שניהלתי העסיקה עובדים בארץ וגם מבחו"ל. מדובר על מאות ואלפי עובדים.

רונן הלל.. מומחה ניהול מוניטין באינטרנט

כמובן שהחברה התנהלה על פי כל החוקים הרגולטיביים והרישיונות שלה היו בתוקף. אבל ביום אחד עצרו אותי בחשדות על עבירות רגולציה בארץ ובחו"ל. אני, בשיא התמימות, חשבתי שמדובר בטעות.

לצערי הרב החליטו לנהל כנגדי הליכים משפטיים. מרגע המעצר שלי לצורך חקירה ועד לאחרונה השם שלי הושחר ברשת. עשו ממני עבריין, פושע, נוכל.

כדי להיחלץ מהפרשה שכרתי סוללה של עורכי דין ובינתיים המשפט הסתיים, החשדות כנגדי הופרכו אבל ברשת האינטרנט עדיין הייתי קרמינל. דמות לא רצויה בהרבה מקומות ומדינות.

בצערי הגדול, קיבלתי המלצה ליצור קשר עם הלל. סיפקתי לו את כל האינפורמציה. והיום, אני יכול להגיד לכם שהוא ניקה את התדמית השלילית שהיתה לי באינטרנט וסיפק לי תוצאות מעולות.

על כך תודתי יוצאת הדופן.

הערה: בחרתי לפרסם כאן את הסיפור שלי מהסיבה הפשוטה שאני יודע שיש עוד הרבה אנשים שנקלעו לסיטואציה כמו שלי. אני למזלי הצלחתי לצאת מזה יחסית בשלום אבל למי שלא יודע ולא מכיר. הודות לכל זאת אני ממליץ בחום על הלל ניהול מוניטין.